Podmínky a GRPD firmy AV Event
Technické zajištění akcí a pronájem prezentační, konferenční a audiovizuální techniky
U nových, ale i stálých zákazníků vyžadujeme
Závaznou objednávku dle objednávkového formuláře, který je umístěn vpravo v horní části webu nad hlavním menu ,,Objednávka".
Formulář po vyplnění všech důležitých údajů označených hvězdičkou a zaškrtnutí políčka, že souhlasíte s níže uvedenými podmínkami pronájmu a GRPD, odešlete.
Po obdržení objednávky, bude doručeno na Vámi uvedený email kopie objednávky, vyčkejte na následné potvrzením objednávky.
V případě našeho dodání do Vaší společnosti nebo přímo na Vaší akci nepožadujeme vratnou kauci. U ostaních objednávek, výše kauce je stanovena dle požadované techniky. Upřednostňujeme platbu hotově ale není podmínkou. U stálých a prověřených zákazníků nepožadujeme vratnou kauci ani na objemnější zakázky na techniku a služby a umožňujeme platbu převodem. Soukromým osobám s trvalým pobytem hlášeným na úřadě, techniku bez 100% vratné kauce nezapůjčujeme.
Příklad možnosti pronájmu
1 denní pronájem - je možné si techniku vyzvednout nebo instalovat a to den před samotným dnem pronájmu v odpoledních hodinách, využívat v den samotného pronájmu a následný den v dopoledních hodinách vrátit nebo deinstalovat v ceně 1 denního pronájmu (1.ledna v 16.00 - 18.00 hod hod vyzvednu, 2. ledna využívám techniku a 3. ledna v 8 - 9.00 hod. techniku vracím za cenu 1 dne pronájmu).
Cena pronájmu a služeb
Ceny jsou uvedené na webu a jsou platné nebo Vám byla zaslána individuální kalkulace. Minimální pro nájemní částka nebo cena služeb je 800 Kč bez DPH (příklad : mám zájem o techniky v ceně 750 Kč bez DPH = budeme účtovat 800 Kč bez DPH).
Servis výpočetní a projekční techniky
Od všech subjektů s výjimkou státních institucí a smluvních partnerů je platba za opravy a náhradní díly vždy v hotovosti. Požadujeme vždy závaznou objednávku přes objednávkový formulář, který je umístěn vpravo v horní části webu nad hlavním menu viz: link. Do kolonky ,, Máte zájem závazně objednat techniku, služby: " napište typ projektoru, výrobní číslo ( SN ) a případnou závadu. Formulář po vyplnění základních údajů a zaškrtnutí políčka, že souhlasíte s níže uvedenými podmínkami pronájmu, odešlete. Po obdržení poptávky bude doručeno na Vámi uvedený email kopie objednávky s následným potvrzením objednávky. U výměn projekčních lamp, starou ( použitou nebo nefunkční ) lampu neskladujeme a necháváme zlikvidovat, to samé platí pro ostatní díly zařízení které se v průběhu opravy museli vyměnit. Pokud máte zájem o Vaše vadné nebo vyměněné díly je nutné na to to předem upozornit nejlépe v objednávkovém formuláři.
Pokyny a obchodní podmínky pronájmu prezentační techniky
Podmínky pronájmu prezentační techniky naší firmy, (dále jen podmínky) upravují práva a povinnosti pronajímatele a nájemce, (dále jen pronajímatel). Neupravují-li tyto podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků pronájmu ustanoveními nájemní smlouvy dle § 663 a násl. OZ. Objednávka prostřednictvím objednávkového formuláře ( vpravo, horní část webu ). Dotazy a informace telefonicky nebo na email.
Nájemce je povinen zajistit účast svého zástupce při předávání techniky a podpisu objednacího formuláře a dodacího listu (protokol o pronájmu). Bez podpisu odpovědné osoby není pronajímatel povinen předat techniku nájemci. V případě způsobu převzetí prostřednictvím kurýra je nájemce povinen proti převzetí techniky podepsat též objednací formulář a tento předat kurýrovi k doručení pronajímateli.
Předání techniky
Adresa provozovny : Na Rovinách 1003/9, Praha 4 Lhotka-
hotovostní platba při předání techniky nebo převodem , dle dohody fakturou, elektronickou poštou a vratnou kaucí.
Soukromé osoby - předání techniky
při vyplnění objednávkového formuláře do kolonky "firma" uveďte jméno a příjmení, IČO - rodné číslo, DIČ - číslo občanského průkazu, (tímto souhlasíte, že budeme pracovat s Vašimi osobními údaji, které se dále nebudou zveřejňovat).
Nutnost skládat vratnou kauci
dle zapůjčených věcí, neplatí pro akce s technickou asistencí nebo naší dopravou.
Soukromým osobám s trvalým pobytem hlášeným na úřadě, techniku bez 100% vratné kauce nezapůjčujeme.
Výhrada vlastnictví
Pronajímatel zůstává po celou dobu pronájmu vlastníkem techniky a nájemce není oprávněn tuto zastavit nebo jinak zatížit. Nájemce není oprávněn dát pronajatou věc do podnájmu bez písemného souhlasu pronajímatele. Nájemce je povinen užívat věc způsobem přiměřeným povaze a určení věci a v souladu s technickým návodem. Jakékoliv změny na věci je nájemce oprávněn provádět pouze s písemným souhlasem pronajímatele.
Doba pronájmu
Dobou pronájmu se rozumí období, které uplyne mezi dnem převzetí techniky nájemcem a dohodnutým dnem vrácení pronajaté věci včetně. Doba pronájmu se počítá ve dnech ( kalendářní den ). Pokud vznikne v průběhu pronájmu požadavek na změnu (prodloužení) doby pronájmu, je toto možné jen na základě potvrzené objednávky. Po předem určené dohodě je možné vyzvednout techniku den před samotným pronájmem.
Seznámení se stavem a obsluhou pronajaté techniky
Nájemce prohlašuje, že se dostatečně seznámí s pronajatou technikou a je schopen její bezchybné a bezpečné obsluhy.
Odpovědnost za škodu
Podpisem dodacího listu (protokol o pronájmu) přechází na nájemce odpovědnost za škodu na technice. Nájemce odpovídá za škody způsobené osobami, kterým umožnil k pronajaté technice přístup. Pokud bude technika znečištěna, zaplatí nájemce za vyčištění. Cena tohoto úkonu se účtuje od 750,- Kč do 5000,- Kč bez DPH typu zařízení a náročnosti.
Náhrada škod
Dojde-li ke ztrátě, odcizení nebo poškození zařízení, nájemce uhradí pronajímateli škodu, která mu tímto vznikla.
Úhrada pronájmu
Nájemce se zavazuje platit pronajímateli za pronájem prezentační techniky nájemné určené dle platného ceníku. V případě hotovostní platby je nájemné splatné při převzetí techniky nájemcem. Servis prezentační techniky - od všech subjektů s výjimkou státních institucí a smluvních partnerů je platba za opravy a náhradní díly vždy v hotovosti.
Storno poplatky pronájmu a konferenčních služeb
V případě, že dojde k odvolání již potvrzené objednávky, je pronajímatel oprávněn po nájemci požadovat stornovací poplatek ve výši:
3 dny předem - 20% sjednané ceny pronájmu
2 dny předem - 50% sjednané ceny pronájmu
24 hodin předem nebo nepřevezme-li si nájemce techniku po dobu nájmu - 100% sjednané ceny pronájmu
Odvolání musí být pronajímateli doručeno písemně nebo elektronickou poštou, jinak je neplatné.
Penále při prodlení s platbou
Při nedodržení doby splatnosti závazků nájemce vůči pronajímateli uhradí nájemce smluvní penále ve výši 0,5% dlužné částky za každý den prodlení. Elektronické vyrozumění za neuhrazení platby za fakturu po splatnosti účtujeme 350 Kč bez DPH. Elektronické vyrozumění zasíláme v intervalech, 3 krát během jednoho, pracovního týdne. Písemná urgence platby po splatnosti je zpoplatněna 500 Kč bez DPH. Pronajímatel si vyhrazuje právo nedodržet termín objednávky, pokud má nájemce u pronajímatele finanční pohledávky. Nájemce souhlasí, že v případě neuhrazení dlužné částky za pronájem zařízení nebo služeb v termínu splatnosti, pronajímatel neuhrazenou fakturu vč. všech údajů zařadí bez upozornění do webových katalogů pohledávek - dlužníků, předá k dalším právním krokům nebo případnému prodeji pohledávky.
Pokud mezi stranami vzniknou spory, budou se účastníci snažit tyto vyřešit smírnou cestou. V případě, že se smírnou cestou spor nevyřeší, bude postoupen k rozhodnutí Rozhodčímu soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho Řádu a Pravidel jedním rozhodcem jmenovaným předsedou Rozhodčího soudu. Zastoupený se může rozhodnout, že na místo uvedených rozhodců bude spor řešit příslušný obecný soud odpůrce.
Reklamace fakturace
Reklamace služeb a pronájmu je možné do 15 dnů od data vystavení faktury dle obchodního zákoníku, faktury se vystavují a zasílají na email (elektronicky) v den realizace na uvedený email v objednávce nebo z komunikace ztvrzující objednávku (objednávám).
Souhlas s nakládáním a poskytnutými osobními údaji
V souladu s ustanovením § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, souhlasím s tím, aby moje osobní údaje, které tímto poskytuji společnosti AV-Event s.r.o. Osobní údaje nám nejste povinni poskytnout podle žádného právního předpisu. Rozhodnete-li se nám osobní data, souhlas s jejich zpracováním, pak tak činíte dobrovolně.
Správcem osobních údajů je: AV Event s.r.o., se sídlem Praha 4, Na rovinách 1003/9, PSČ: 142 00, Česká republika, IČO: 17751837.
Nakládáno bude s osobními údaji : Jméno, Příjmení, Název zastoupené organizace, email, telefon a u soukromé osoby s Rodným číslem za účelem :
plnění smlouvy (objednávky)
předávací protokol (dle objednávky)
Vždy pouze v rozsahu nezbytném k naplnění uvedených účelů.
Sdělením elektronického kontaktu souhlasíte se zasílám obchodních sdělení Správce či obchodních partnerů Správci.
VAŠE PRÁVA!
Na Vaši žádost Vám bez zbytečného odkladu poskytneme informaci o tom, jaké údaje o Vás zpracováváme, kdo je zpracovatelem (liší-li se od správce) a o povaze automatizovaného zpracování. Zjistíte-li nebo domníváte-li se, že zpracování Vašich osobních údajů v rozporu s ochranou Vašeho soukromého života nebo v rozporu se zákonem, můžete: (i) od nás požadovat vysvětlení, a (i) požadovat, abychom odstranili vzniklý stav, zejména provedením opravy nebo doplněním Vašich osobních údajů; v případě potřeby bude v návaznosti na Vaši žádost provedeno dočasné blokování nebo likvidace těchto údajů.
Bude-li Vaše žádost shledána oprávněnou, neprodleně odstraníme závadný stav. Bubde-li Vaší žádosti vyhověno, nebo pokud budete toho názoru, že zpracování Vašich osobních údajů neprobíhá zcela v souladu se zákonem, máte právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Souhlas se zpracováváním osobních údajů a/nebo se zasíláním obchodních sdělení jste oprávněni kdykoli odvolat, a to písemným oznámením doručeným na e-mailovou adresu:
in**@av******.cz
Starší verze podmínek pronájmu uvedené na webu AV-Event podléhají novějším úpravám.